Olejki do włosów, olejowanie włosów

Olejki eteryczne, zapachowe, awokado i nie tylko

Aktywnie przez życie

Tagi: , , , , , , , ,

41Dbając o urodę musimy pamiętać o tym, że uroda to pojęcie względne i każdy z nas odbiera je na inny sposób. Dla jednych uroda to atrakcyjność, dla innych piękne wnętrze i kultura osobista, a dla jeszcze innych piękna wysportowana sylwetka. W osiągnięciu tego ostatniego z pewnością pomoże nam uprawianie jakichkolwiek sportów i dobór odpowiedniej diety, bogatej w węglowodany i białka. Każdy z nas powinien przynajmniej raz w miesiącu znaleźć chwilę na aktywne spędzenie czasu. Jednym z takich sposobów może okazać się wypad na basen. Trzeba tutaj zaznaczyć, że podczas pływania pracuje większość partii naszych mięśni, przy tym czas spędzony w wodzie jest przyjemny i działa relaksująco. Jednym słowem możemy powiedzieć, że wybierając się na kąpielisko mamy dwa w jednym czyli ćwiczenia i odpoczynek w formie pływania. Po przepłynięciu kilku dystansów, możemy wyjść i odpocząć w saunie, która pomimo tego, że poprawia ogólne samopoczucie, działa oczyszczająco na nasz organizm. Po saunie kolej na zimny prysznic i bicze wodne, które polepszą nasz układ krążenia i sprawią, że będziemy się czuli rześcy i zdrowi. Jeżeli tego typu rozrywki komuś nie wystarczają, można jeszcze skorzystać z profesjonalnego masażu, który z pewnością wpłynie pozytywnie na nasze zmęczone mięśnie i stawy, poprawi nasz układ krążenia oraz ogólne samopoczucie. Wielu z nas nie wie pewnie, że masaż działa kosmetycznie na naszą skórę, gdyż doprowadza do jej ujędrnienia i uelastycznienia. Ponadto usuwa obumarłe warstwy naskórka, skóra staje się różowa i ciepła, a co za tym idzie wygląda na zdrowszą i młodszą. Kolejną zaletą masażu jest to, że korzystnie wpływa na naszą tkankę tłuszczową, powodując jej mechaniczne rozbicie, a co z tym idzie ułatwia jej spalanie. Wymienione wyżej sposoby dbania o własną urodę są o tyle skuteczne, ponieważ łączą przyjemne z pożytecznym. Idąc na basen świetnie się bawimy, a przy tym poprawiamy naszą kondycję i ogólną postawę i budowę ciała. Ten sposób relaksu, zalecany jest zarówno osobom młodym, jak i tym w podeszłym wieku.